Jesusmyfriend
†السلام والنعمه†
† عزيزى الزائر/عزيزتى الزائرة يرجى التكرم بتسجيل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب فى الانضمام الى اسرة منتدى يسوع صديقي سنتشرف بتسجيلك

ادارة المنتدى
Jesusmyfriend
†السلام والنعمه†
† عزيزى الزائر/عزيزتى الزائرة يرجى التكرم بتسجيل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب فى الانضمام الى اسرة منتدى يسوع صديقي سنتشرف بتسجيلك

ادارة المنتدى
Jesusmyfriend
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى يسوع صديقى يحتوى على اجدد الافلام المسيحيه والترانيم الروحيه ومعجزات القديسين والقصص الروحيه ومنتدى خاص للاعضاء للترفيه والفرفشه وبرامج الكمبيوتر والموبايل وقسم خاص بام النور و طلبات الصلوات ودردشه

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

شويه نكت بس ع الجد

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
mena hogan
مشرف
مشرف
mena hogan

ذكر القوس عدد المساهمات : 158
تاريخ الميلاد : 05/12/1987

شويه نكت بس ع الجد Empty
مُساهمةموضوع: شويه نكت بس ع الجد   شويه نكت بس ع الجد I_icon_minitimeالثلاثاء يونيو 30, 2009 2:14 pm

مره حشاشين كانو قاعدين في خيمه...بس مكانش معاهم حاجه يولعو بيها فبعتو واحد منهم يجبلهم ولاعه...طلع ودخل من الناحيه التانيه !!و قال يا جماعه لو سمحتو ممكن ولاعه.... قالوله اقعد..اقعد.. احنا بعتنا واحد يجيب

مرة فصل كله عيال عينهم حوله ......كل ما واحد يجى يكتب فى كرسته ، يقوم كاتب فى كراسة زميله ..... المدرس اخر ما زهق قالهم اللى ها يكتب فى كرسته ها اديله ملبسة.... تلميذ ركز قوى وكتب فى كرسته ، المدرس ادله الملبسة.... حطها فى بق زمي

مره واحد جه يًًزوّّر فلوس ، فقال يجرب فى ورقة بعشرين جنيه ...... فراح رسمها كويس قوي وكتب بدال العشرين .. 18 ... ونزل عشان يفكها ، فقابل واحد وقال له ممكن تفكها لي جنيهات فقال له الراجل زورتها ازاي ؟؟؟؟؟؟؟ قام خاف و خد بعضه و جرى ، و بيفكر ازاي الراجل عرف انها مزورة ، فراح يجرب يفكها من ابن عمه ، فقال لابن عمه ممكن تفك لي الــــ 18 جنيه دي جنيهات ، فقال له ما فيش جنيهات فكه ، تاخد ورقتين بتسعة

مجنون و مجنونة كانو ماشيين جمب بسين فى مستشفى المجانين ... فالمجنون رمى نفسه فى المياه والمجنونة انقذته (جاه الدكتور تانى يوم للمجنونة وقال لها عندى ليكى خبر حلو والتانى وحش الاول انتى خفيتى وهتخرجى من المستشفى ، والتانى صاحبك المجنون شنق نفسه) قالت له لأ ..ده انا كنت معلقاه عشان ينشف

بلد اغبيه جدا عندهم حفره في وسط البلد كل ما حد يعدي يقع فيها ومبيتعلموش كل ما حد يعدي يفع ، قالو نجيب اذكي تلاته في البلد يشوفوا حل للموضوع ، لاول قال نحط عربيه الاسعاف جنب الحفره الي يقع يركب يروح المستشفي ، تاني قال نهد المستشفي ونبني مستشفي جنب الحفره ، تالت قال وليه التعب ده كله احنا نردم الحفره ونفحر حفره جنب المستشفي علي طول

مرة مدرس ريلضة قال للولد انت غبى اوى وكل يوم يقولة انت غبى اوى راح الولد لابوة قالة ان المدرس بيقولة انت غبى اوى فراح الاب للمدرس قالة انت ازاى تقول للولد انت غبى اوى فالمدرس قالة ايوة ابنك غبى تحب تشوف ، فقال للولد روح يا بنى دور علية فى الحوش شفنى هناك ، راح الولد جرى يدور علية فطلع يقولة ملاقيتكش يا استاذ ...... راح الاب قال للولد ملاقتوش فى الحوش دور علية عند الناظر

فى مرة اتنين ظبات بيتراهنو على اغبى عسكرى عندهم .... فا الظابت الاول ندا العسكرى بتاعه وقالو خد 5 جنية وروح هات لى موبايل جديد ووديه البيت ، الظابت التانى ندة للعسكرى وقاله روح فى البيت اسأل عليا شوفنى موجود ولا لأ ... العسكرين وهما ماشين اتقابله فالأول بيقول للتانى اما انا الظابط بتاعى ده غبى اوى باعتنى اجيبله حاجات وناسى ان النهاردة الأحد والمحلات قافلة... فالتانى قاله مش اغبى من الضابت بتاعى ده باعتنى اسأل علية فى البيت ... هوّ يعنى مفيش فى البلد دى اختراع اسمه تيلفوون
+DoNnA+
مدير المنتدى
+DoNnA+

انثى السرطان عدد المساهمات : 630
تاريخ الميلاد : 12/07/1990

شويه نكت بس ع الجد Empty
مُساهمةموضوع: رد: شويه نكت بس ع الجد   شويه نكت بس ع الجد I_icon_minitimeالثلاثاء يونيو 30, 2009 7:50 pm

ههههههههههههههههه

ميرسي يامون مون

حلوين اووووووووووي

ربنا يباركك
https://jesusmyfriend.yoo7.com
mena hogan
مشرف
مشرف
mena hogan

ذكر القوس عدد المساهمات : 158
تاريخ الميلاد : 05/12/1987

شويه نكت بس ع الجد Empty
مُساهمةموضوع: رد: شويه نكت بس ع الجد   شويه نكت بس ع الجد I_icon_minitimeالجمعة يوليو 24, 2009 9:46 pm

ميييييييييييرسى يا دونا
شكرا لمرورك

شويه نكت بس ع الجد
صفحة 1 من اصل 1